چرا باید در وب سایت خود مقاله بنویسیم؟

چرا باید در وب سایت خود مقاله بنویسیم؟

اگر در شبکه های گسترده مقالات جامع و مفید بنویسید و به صورت رایگان در اختیار بازدیدکنندگان سایت خود قرار دهید نه تنها باعث افزایش بازدید از سایت خواهد شد بلکه تأثیر چشمگیری در جذب کاربر و افزایش سطح درآمد شما نیز خواهد  داشت.

توسعه دانش

یکی از هدف ها و نکات مهم در مقاله نویسی این است که در صورت کاربردی و مفید بودن می تواند حلال بخشی از مشکلات باشد، مثلاً اگر شما در روز به مطالعه ای پرداخته و با موضوع جدیدی روبرو شده اید و یا یک موضوع جدیدی باعث شده که سطح اطلاعاتتان بالا برود و حتی اگر با موضوع نادری برخورد کرده اید و میتوانید آن تجربه و آگاهی را درخدمت خوانندگان بگذارید کمک زیادی به مخاطبان کرده اید. همچنین گاهی اوقات ممکن است شما با تحقیق و پژوهشی که در زمینه های مختلف انجام داده اید راه حل بسیاری از مشکلات را یافته باشید. با به اشتراک گذاشتن این یافته ها در قالب مقاله می توانید قدمی در جهت توسعه دانش برداشته و کمک شایانی به کاربران نمائید.

توسعه فردی

نوشتن مقاله باعث تقویت رزومه علمی می شود و میتوانید در مصاحبه ها موفقیت کسب کنید. نگارش مقالات کمک میکند تا نویسندگان بتوانند در سلسه مراتب اداری، خود را ارتقا دهند و به مقام های علمی بالاتری دست پیدا کنند.

- گسترش ارتباطات علمی

شما به واسطه نگارش مقاله علمی میتوانید با دیگران ارتباطات علمی برقرار کنید و همچنین میتوانید افراد صاحبنظر در زمینه فکری و کاری خود را شناسایی و از آنها برای کارهای خود راهنمایی بگیرید و مسیر خود را هموار تر کنید.
همچنین افراد با نوشتن مقالات علمی و تخصصی می توانند دانش خود را ارتقاء داده و در خلال جستجو در منابع و زمینه های مختلف باعث افزایش یادگیری و دانش خود شوند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)